اکو همراه پارس تولید کننده ایرانی انواع باندهای صوتی، توانسته با استفاده از قطعات مرغوب و ساختاری مهندسی شده، بیش از پیش در میان مشتریان محبوبیت پیدا کند. آن‌چه محصولات این برند را سرشناس و پرطرفدار کرده، قیمت بسیار مناسب آن است. قیمت اکو همراه پارس نسبت به تمامی مدل‌های مشابه ایرانی و خارجی پایین‌تر است. در حالی که کیفیت این محصولات بسیار زبان‌زد است. در ادامه به بررسی انواع مدل‌های اکو همراه پارس و قیمت آن‌ها پرداخته‌ایم.

آشنایی با انواع اکو همراه پارس

تمامی اکو همراه‌های پارس دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. در عین حال، اگر محصول خریداری شده شما دچار نقص فنی مربوط به قبل از خرید باشد، تا یک هفته به راحتی قابل تعویض است.

توجه داشته باشید که خرید اکو همراه پارس را حتما از نمایندگی‌های رسمی این شرکت انجام دهید. زیرا گارانتی و خدمات پس از فروش فقط شامل حال کالاهایی است که توسط نمایندگی‌های رسمی اکو پارس به فروش می‌رسند.
در ادامه با انواع باندهای همراه و قیمت آن‌ها آشنا خواهید شد.

قیمت اکو همراه پارس

لیست قیمت اکو همراه پارس :

اکو همراه پارس مدل PA804

قیمت بدن  تخفیف این مدل از اکو همراه پارس حدود 1 میلیون و چهارصد هزارتومان است.
این اکو همراه جزء اکو همراه‌های بسیار کوچک است. اغلب خریداران مدل PA804 افرادی‌اند که مدام در حال جابجایی باند هستند. به همین علت دنبال خرید یک اکو همراه سبک و قابل حمل‌اند. اکو همراه پارس مدل PA804 یک باتری داخلی شارژی دارد که با اتصال به برق شهری، از طریق کابل، شارژ می‌شود.
این اکو همراه در مراسم مذهبی و اجرای موسیقی عملکرد بسیار خوبی دارد. زیرا با افکت‌گذاری بسیار دقیق و ظریف و ایجاد اکوی مناسب، جذابیت زیادی به صدای در حال پخش می‌بخشد.

 

اطلاعات بیشتر و قیمت اکو همراه پارس مدل PA804

قیمت اکو همراه پارس مدل PA906 MIC

قیمت این مدل بسیار مناسب و حدود یک میلیون و هفتصد هزارتومان است.

مدل PA906 MIC نقش بسیار پررنگی را در مراسم سخنرانی و مداحی ایفا می‌کند. اگرچه عملکرد این اکو همراه در پخش موزیک نیز ستودنی است؛ اما اغلب مشتریان آن مداحان و سخنرانان هستند. قابلیت اضافه کردن یک بلندگوی خارجی به آن، از طریق آمپلی‌فایر، باعث شده تا در زمان نیاز برای بیشتر کردن صدا، به راحتی مشکل را با همین باند برطرف کنید.

قیمت اکو همراه پارس

PA906 اکو همراه پارس

 قیمت و اطلاعات تکمیلی اکو همراه پارس مدل PA906 MIC

اکو پرتابل اکو پارس مدل ECHOPARS PA-2906 MIC

این باند پرقدرت یکی از پرطرفدارترین محصولات پارس است که میتوانید با قیمت استثنایی حدود 2 میلیون تومان خریداری کنید.

مهندسان شرکت اکو پارس، مدل PA-2906 MIC را در دسته اکو همراه‌های بسیار حرفه‌ای قرار داده‌اند. مرغوبیت تجهیزات استفاده شده در این مدل باعث شده تا در لیست با کیفیت‌ترین و کامل‌ترین محصولات اکو پارس جای خود را باز کند.
مدل PA-2906 MIC کارایی بسیار زیادی در سالن‌ها و فضاهای بزرگ دارد. زیرا حجم و برد بالای صدا از قابلیت‌های این مدل است. اکو پرتابل پارس مدل PA-2906 MIC دو بلندگوی داخلی تووی دارد که باعث شده تا صدا در این مدل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

 اطلاعات بیشتر از قیمت و مشخصات اکو همراه پارس مدل PA-2906 MIC

قیمت اکو همراه پارس 2906

اکو پرتابل اکو پارس مدلECHOPARS PA-906

فروش اکو همراه پارس از طریق نمایندگی رسمی

در حال حاضر انواع اکو همراه‌های پارس را می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف فروش تجهیزات صوتی پیدا کنید. اما خرید از فروشگاه‌هایی غیر از نمایندگی‌های رسمی اکو پارس، کالای شما را از گارانتی و خدمات پس از فروش محروم می‌کند. فقط نمایندگی‌های رسمی اکو پارس می‌توانند برگه گارانتی و خدمات پس از فروش را مهر بزنند.

بانی باند به عنوان اولین و معتبرترین نمایندگی آنلاین اکو پارس، شرایط بسیار مناسبی را برای خرید آنلاین متقاضیان فراهم کرده است. متخصصان سایت بانی باند با ارائه مشاوره رایگان، به متقاضیان کمک می‌کنند تا در انتخاب باند مناسب به راحتی عمل نمایند. این مشاوره رایگان به نوعی از سردرگمی افراد در بازار پر رنگ و لعاب باندهای همراه جلوگیری می‌کند.
همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدل‌ها و قیمت اکو همراه پارس با شماره ۰۲۱۶۶۰۹۱۲۵۹ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *