باند شارژی همراه اکو پارس در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده و به بازار سیستم‌های صوتی راه یافته است. اگر در فروشگاه‌های تجهیزات صوتی گشتی بزنید و با فروشندگان باندهای همراه صحبت کنید؛ متوجه خواهید شد که برند اکو پارس یکی از پرطرفدارترین برندهای ایرانی موجود در بازار است. در سال‌های اخیر آمار فروش اکو شارژی همراه پارس به شکل چشمگیری افزایش یافته است. در این مطلب قصد داریم این برند ایرانی محبوب را به شما معرفی کنیم.

برند اکو پارس، با کیفیت‌ترین برند ایرانی

باند شارژی همراه اکو پارس فقط یکی از محصولات متنوع صوتی اکو پارس است. اکو همراه پارس یکی از برندهای ایرانی بوده که به دلیل کیفیت بالای باندهای شارژی خود در کنار قیمت پایین در بازار شناخته شده است. باندهای اکو پارس توانسته‌اند در مقایسه با مدل‌های خارجی سربلند ظاهر شوند. به همین دلیل می‌توان به جرأت گفت که باند شارژی همراه اکو پارس بهترین باند شارژی ایرانی است.

باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس
خدمات شرکت اکو پارس

محصولات اکو پارس متشکل از بهترین قطعات موجود در بازار ایران هستند که به دست متخصصان داخلی تولید می‌شوند. این شرکت نمایندگی‌های رسمی‌ای دارد که برخی حضوری و برخی به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین خدمات اکو پارس این است که اگر از این نمایندگی‌های رسمی خرید کنید، کالای شما تا یک هفته امکان تعویض دارد. همچنین ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به محصول خریداری شده تعلق می‌گیرد. در ادامه با برخی از مدل‌های باند شارژی همراه اکو پارس آشنا شوید.

بهترین مدل های باند شارژی همراه اکو پارس

۱- اکو همراه پارس مدل ECHOPARS PA-2906 MIC

مهم‌ترین ویژگی این مدل، ورودی‌های مجزای آن است. تعداد این ورودی‌ها دو عدد بوده و برای گروه‌های موسیقی بسیار مناسب است. چرا که می‌توانند برای ساز همراه از ورودی‌ها استفاده کنند. در عین حال خواننده این امکان را دارد که از میکروفن بی‌سیم استفاده کند.
از دیگر موارد استفاده این باند شارژی همراه اکو برنامه‌هایی هستند که در آن چند نفر به طور همزمان به صورت زنده اجرا می‌کنند. این باند امکان استفاده از چند میکروفن را فراهم کرده است. وزن این باند همراه حدود ده کیلوگرم است و برای دسته‌های عزاداری، گروه‌های کوهنوردی یا کاربری‌هایی که همزمان با اجرا در حال حرکت هستند مناسب نیست.

باند شارژی همراه اکو پارس

اکو پرتابل پارس PA2906

۲- اکو همراه بیسیم پارس مدل PA804 MIC

در صورتی که به دنبال باند شارژی کوچک و پر قدرت هستید، مدل PA804 MIC می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این مدل از باندهای اکو همراه پارس یک کیف کوچک دارد که کار حمل را برای کاربر بسیار راحت کرده است. افرادی که به دنبال افکت‌گذاری روی صدای در حال پخش هستند، می‌توانند این مدل را خریداری کنند. از باند شارژی همراه اکو پارس، بیشتر در مراسم مذهبی، پخش موزیک و تولدها استفاده می‌شود.

 

۳- باند شارژی همراه اکو پارس مدل PA906 MIC

اکو همراه شارژی پارس مدل PA906 MIC یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های این برند ایرانی است. این مدل توان خروجی‌ای برابر با 90 وات دارد و بلندگوی فول رنج داخلی آن 6 اینچ است. از این باند شارژی در تورهای مسافرتی، کوهنوردی، راهپیمایی و برای نرمش‌های صبحگاهی و… استفاده می‌شود.

باند شارژی همراه اکو پارس

اکو پرتابل اکو پارس مدلECHOPARS PA-906

نمایندگی فروش باند شارژی همراه اکو پارس

ممکن است این سؤال برای شما به وجود آید که: چگونه نمایندگی رسمی این شرکت را پیدا کنیم تا از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شویم؟ نکته مهمی که باید بدانید این است که طی دو سال اخیر فروش این محصول بیشتر به صورت آنلاین صورت گرفته و اغلب مشتریان تمایل به این نوع خرید داشته‌اند. به همین دلیل سایت بانی‌باند به عنوان اولین و معتبرترین نماینده اکو پارس شروع به عرضه محصولات این شرکت نمود. گارانتی ، پشتیبانی ، مشاوره و خدمات پس از فروش را در بانی باند داشته باشید.

در حال حاضر بانی باند، برترین نماینده اکو پارس، توانسته با ارائه خدمات جانبی مانند مشاوره رایگان با متخصصان، پر فروش‌ترین نمایندگی این شرکت باشد. برای استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۰۹۱۲۵۹ تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *