در سال‌های اخیر بازار محصولات ایرانی تجهیزات صوتی رونق فراوانی گرفته است. پر هزینه بودن محصولات خارجی و کیفیت و تنوع کافی در محصولات ایرانی، سبب شده تا مشتریان به خرید کالاهای صوتی داخلی ترغیب شوند. محصولات نوید الکترونیک از آن دسته کالاهایی است که توانسته رضایت مشتریان زیادی را به دست بیاورد. در ادامه به معرفی انواع محصولات این شرکت پرداخته‌ایم.

پرفروش‌ترین محصولات نوید الکترونیک :

محصولات نوید الکترونیک

اکو نوید الکترونیک

اکو پرتابل نوید الکترونیک

اکو همراه یا همان اکو پرتابل، اسپیکرهایی هستند که به برق مستقیم نیاز ندارند. برای مثال بلندگوهایی که در دسته‌های عزاداری استفاده می‌شوند و ساعت‌ها در خیابان‌ها بدون اتصال به برق کار می‌کنند، در این دسته از اسپیکرها قرار دارند.
اکو پرتابل نوید الکترونیک ویژگی‌هایی دارد که یک اکو همراه خوب لازم است داشته باشد. به عنوان مثال میزان شارژ و نگه‌داری شارژ، توان مناسب با توجه به مدل آمپلی‌فایر، تعداد ورودی میکروفن بر اساس نوع استفاده و مدل بلندگو، توانایی ضبط صدا، امکان استفاده از باند کمکی، وزن بسیار مناسب با توجه به مدل و اکوی صدا که به آن حالت پینگ پونگی صدا نیز می‌گویند؛ از جمله ویژگی‌های این اکو پرتابل‌ها است. شاید به جرات بتوان گفت اکو همراه یکی از پرطرفدارترن محصولات نوید الکترونیک است که برای کاربری‌های بسیار متنوعی کاربرد دارد.
با پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن قابلیت‌های جدید به این اکوهای همراه، اکو همراه شارژی نوید الکترونیک نیز از امکاناتی مانند ورودی USB، رادیو، پلیرهای جدید و … بهره‌مند گشت.
در میان محصولات نوید الکترونیک اکو پرتابل شارژی PA-M-812 طرفداران زیادی دارد. جنس این اکو همراه فایبرگلاس است و به همین دلیل در جابه‌جایی‌ها آسیب‌پذیر نیست. بلندگوی داخلی آن ۱۲ اینچ بوده و دو ورودی میکروفن روی آن تعبیه شده است. اگرچه این اکو پرتابل شارژی از باطری داخلی تغذیه می‌کند اما امکان اتصال به برق و یا استفاده از باطری ماشین را هم دارد.

خرید اکو پرتابل شارژی PA-M-812

خرید محصولات نوید الکترونیک
بلندگو ماشینی نوید الکترونیک

 

برای بسیاری از کسب و کارها یا کاربری ها نصب یک بلندگو روی ماشین ضروری است. برای مثال فورشنده گان دوره گرد و یا کسب و کارهایی که به صورت سیار خدمات ارائه می‌دهند. خیلی مهم است که کیفیت بلندگوی ماشین، مناسب با فضای ماشین باشد. کیفیت ساخت بلندگوی ماشین آن‌جا مشخص می‌شود که ماشین از روی دست‌انداز رد شود! اگر تأثیر این تکان شدید را روی صدای خروجی بلندگو حس کنید، متأسفانه ماشین شما بلندگوی خوبی ندارد!
یکی از پرطرفدارترین محصولات نوید الکترونیک ، بلندگو ماشینی اکونوید است که در سایزهای مختلف و با کیفیت توان خروجی مناسب، وارد بازار شده است. نصب این بلندگوها بسیار آسان بوده و همین امر خریداران را ترغیب می‌کند تا خودشان بلندگوهای ماشین خود را نصب کنند.
از مدل‌های برجسته بلندگو ماشینی نوید الکترونیک مدل K-S30 است. این بلندگو یک میکروفن دستی دارد که امکان پخش صدای زنده از بلندگوها را به شما می‌دهد.نمایشگر LED که روی این بلندگو کار گذاشته شده، بیانگر خاموش یا روشن بودن آن است.

میکروفن بلندگو ماشینی

میکروفن بلندگو ماشینی در دسته لوازم جانبی بلندگو ماشینی جای می‌گیرد. بسته به نوع استفاده شما و نیازمندی‌هایی که دارید، می‌توانید برای سیستم صوتی ماشین خود بلندگو تهیه کنید. بلندگوهای ماشینی جنس پلاستیکی دارند. اما پلاستیک استفاده شده برای ساخت این لوازم بسیار مرغوب بوده و سبب شده تا عمر این میکروفن‌ها دراز باشد.

محصولات نوید الکترونیک

بلندگو ماشینی اکو نوید

محصولات نوید الکترونیک برای اجرای زنده :

پک میکروفن یقه‌ای و اکو همراه

زمانی نیاز به پک میکروفن یقه‌ای اکو همراه حس می‌شود که خواننده یا سخنران مدام در حال حرکت باشد. در چنین شرایطی میکروفن سیمی و حتی میکروفن دستی بدون سیم جواب‌گوی نیازمندی آن مراسم نیست. در بین محصولات نوید الکترونیک ترکیب اکو همراه نوید با میکروفن‌های یقه‌ای، حتی از برندهای دیگر، می‌تواند این نیازمندی را برطرف کند.

برای مثال پک میکروفن یقه‌ای و اکو همراه M604UBR یکی از بهترین ترکیب‌های موجود است.
اکو همراه سیار مدل M604UBR را می‌توان یک مینی اکو به حساب آورد. این اکو همراه وزن بسیار کمی دارد؛ با این وجود از امکانات خیلی خوبی برخوردار است. ضبط صدا، بلوتوث، ورودی USB و ورودی AUX از امکانات برجسته این اکو همراه نوید الکترونیک است.

این پک دارای یک میکروفن یقه‌ای است؛ با این حال این امکان وجود دارد که از میکروفن‌های یقه‌ای با برندهای دیگر نیز استفاده کنید. در عین حال امکان اتصال گوشی و لپ‌تاپ برای پخش فایل‌های صوتی نیز فراهم شده است.

خرید محصولات نوید الکترونیک

نوید الکترونیک از سال ۱۳۶۱ محصولات خود را وارد بازار ایران کرده و همواره کوشیده است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. بانی باند نماینده فروش محصولات و تجهیزات صوتی نوید الکترونیک است. به روزترین قیمت‌ها و محصولات این شرکت را می‌توانید در سایت بانی باند مشاهده کرده و به کمک مشاوران سایت محصولی را که مناسب با نیازمندی شماست، انتخاب کنید.

نوشته های مرتبط

2 فکر در مورد “ آشنایی با محصولات نوید الکترونیک : قدیمی ترین تولید کننده تجهیزات صوتی ایران

  1. سجاد گفت:

    باسلام وخسته نباشید من یک مدل mp715دارم الان برد)کلید ولوم وبردش خراب شده ازکجا وچگونه میتونم تهیه کنم سمت کرج هستم قیمت روهم اگه اطف کنید ممنون میشم

    1. admin گفت:

      سلام
      متاسفانه قطعات نوید موجود نیست از قطعه فروش الکترونیک می تونید تهیه کنید.
      خیابان جمهوری پاساژ عباسیان قطعه فروش ها هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *