علاقمندان به موسیقی این روزها تمایل زیادی به داشتن یک باند دارند که مناسب احوالات آن ها باشد. در مقلات قبلی با شما در باره باند فلش خور مجلسی صحبت کرده بودیم  از همین رو در این مطلب قصد داریم شما را در باره  خرید باند فلش خور خانگی راهنمایی کنیم  .توجه داشته باشید که باندهای فلش خور نیاز شما را هرچه که باشد از نیاز تخصصی گرفته تا نیاز خانگی برطرف می کند. حتی می توان از این باندها برای سالن ها و مجالس و مهمانی ها استفاده نمود که البته برای این منظور می توانید مقاله بانی باند برای راهنمای  خرید باند فلش خور مجلسی  را مطالعه نمایید.

سیستم صوتی در خانه

بیشتر بخوانید: خرید باند فلش خور ارزان 

معرفی باند فلش خور

به طور کلی اسپیکرها دو نوع اکتیو و پسیو دارند که باند اکتیو دارای آمپلی فایر داخلی می باشد. این گزینه برای افرادی مناسب است که نمی خواهند برایPA  چند آمپلی فایر نصب کنند. افراد در صورتی به سراغ اسپیکرهای پسیو می روند که بخواهند اجراهای بزرگ انجام دهند‌. خرید یک باند فلش خور مناسب می تواند شما را بسیار راحت کند.

طراحی برخی از اسپیکرها به گونه ای ست که به بلوتوث متصل می شوند و می توانند به کارت حافظه دسترسی داشته باشند. در واقع برنامه ای برای اتصال به Android  وiOS  را دارا می باشند.

از نظر کارایی و منبع تغذیه باندهای فلش خور دو دسته هستند یا مستقیم به برق متصل می شوند و یا قابلیت حمل و نقل دارند و با باتری کار می کنند.

ویژگی های باند فلش خور 

با توجه به راهنمای خرید باند فلش خور خانگی می تواند به شما در انتخاب محصول مناسب یاری کند‌.

توجه داشته باشید که باندها به صورت اتوماتیک فرکانس را تنظیم می کنند و نگرانی شما را از این بابت برطرف میکند.

این باندها قابلیت اجرای افکت های مختلف را دارد و نیاز شما به میکسر را رفع کرده و یا به حداقل می رساند.

باندها قابلیت اکو دارند و شما به راحتی می توانید ساز خود را به آن متصل کنید.

دردسرهایی مانند اتصال به تجهیزات مختلفی مانند آمپلی فایر، میکسر و غیره را از بین برده است.

با استفاده از اسپیکرهای کوچک و قابل حمل به آسانی در هر مکانی می توانید از موسیقی لذت ببرید.

موارد استفاده از باند فلش خور 

با توجه به راهنمای خرید باند فلش خور خانگی می توان دید که این اسپیکرها توان تولید شده ای دارند که برای مجالس، مهمانی، اجراهای خیابانی، تاتر، کلاس درس، سالن های گفتگو و همایش، مصارف خانگی و شخصی کاربرد دارند.

انواع کوچک باندها را می توان به راحتی در کوله پشتی جا داد و در هر مکانی و در هر جمعی از آن استفاده نمود. این وسیله کوچک برطرف کننده نیازهای فرد به داشتن سیستم پخش موسیقی می باشد.

اسپیکر کوچک مشکی

انواع باند های فلش خور 

با توجه به راهنمای خرید باند فلش خور خانگی می توان اسپیکرها را در دسته های مختلفی قرار داد که در سه گروه جای می گیرند.

گروه اول آن دسته از اسپیکرها می باشند که توان تولیدی بالایی دارند و مناسب سالن ها، استودیوها، کنسرت ها و از این قبیل مکان ها می باشد چرا که صدای به اندازه و مطلوبی ایجاد می کنند. این دسته را اسپیکرهای حرفه ای می گویند.

گروه دیگر، مناسب برای جلسات، اتفاقات روز و مصارف خانگی هستند. این گروه با توجه به قیمتی که دارند صدای مناسبی تولید می کنند و گروه نیمه حرفه ای می باشد.

دسته آخر که اسپیکرهای کوچک و همراه هستند و مناسب استفاده شخصی یا دورهمی های کوچک هستند.

بهترین باند فلش خور خانگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در اولین قدم راهنمای خرید باند فلش خور خانگی شما را به سمت صدای تولیدی سوق می دهد.

بنابراین مهترین ویژگی یک اسپیکر خوب خانگی میزان و کیفیت صدای تولید آن می باشد. هر چه نسبت صدا به توان خروجی اسپیکر بیشتر باشد، طبیعتا صدای خروجی بیشتر است و اسپیکر قابل استفاده در مکان ها و مجالس بزرگ است.

مورد دوم قدرتی ست که اسپیکر خانگی دارد، در صورتی که صدای بیس موسیقی را دوست دارید و یا قرار است در خانه ورزش کنید نیاز است که قدرت اسپیکر بالا باشد. بالا بودن قدرت اسپیکر هیجان گوش کردن به موسیقی را بیشتر می کند.

قدرت باتری اسپیکر از دیگر مواردی ست که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

دواسپیکر در کنار لپ تاپ به رنگ سفید

راهنمای خرید باند فلش خور خانگی

میزان بودجه ای که برای خرید اسپیکر در نظر گرفته کمک کننده است تا بتوانید برخی از گزینه ها را حذف کنید و از بین باقی گزینه ها، یکی را که متناسب با نیاز خودتان هست را انتخاب نمایید.

برخی از مارک های اسپیکر که نسبتا مارک های خوبی هستند عبارتند از: سونی sony، ال جی LG، میکرولب Microlab و جی بی ال GBL.

هر کدام از مارک های نام برده دارای تعداد زیادی مدل هستند که قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین در ابتدا بودجه خود را تعیین کنید متناسب با آن مدل ها را بررسی  و راهنمای خرید باند فلش خور خانگی را مطالع نمایید تا به اسپیکر با کیفیت مورد نظر خود برسید.

برای بسیاری از افراد اهمیت دارد که کار کردن با اسپیکر و کنترل آن ساده باشد، برخی دیگر تمایل دارند تا بتوانند از طریق بلوتوث، Aux و یا کابل های مختلفی به دستگاه متصل شوند، برخی دیگر به داشتن رقص نور دستگاه توجه می کنند. هر فرد با سلیقه خود و خواسته ای که دارد می تواند از هر مارک مدل مورد نظر را انتخاب نماید.

یکی از فروشگاه های اینترنتی مه می توانید انواع باند و اسپیکر را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید سایت بانی باند می باشد که می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید باند فلش خور خانگی کنید. با خرید از بانی باند خیالتان از بابت ضمانت و اصالت کالا راحت باشد زیرا این فروشگاه یکی از باسابقه ترین فروشندگان در زمینه تولید، واردات و فروش انواع تجهیزات صوتی مانند میکروفن بی سیم، سیستم صوتی کنفرانس و دیگر تجهیزات صوتی می باشد.

باند خانگی با طرح رادیو برروی میز

باند فلش خور از ۵۰۰ تا یک میلیون تومن

راهنمای خرید باند فلش خور خانگی به شما کمک می کند تا با داشتن این محدوده بودجه بتوانید اسپیکر خود را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که تا سقف ۵۰۰ هزار تومن شما می توانید بهترین اسپیکر قابل حمل را تهیه کنید. در صورتی که علاقه دارید اسپیکر را برای خانه مورد استفاده قرار دهید می توانید مدل های دیگر از مارک تسکو، مکسیدر شارژی، جی بی ال بلوتوثی، مدل بلوتوثی و قابل حمل انکر، مدل odyssey میکرولب، مدل Xtreme جی بی ال و اسپیکرهای بلوتوثی دبلیو کینگ، استفاده نمایید.

نکته دیگر این است که قیمت ها به صورت روزانه افزایش پیدا می کنند، اما شما با داشتن این مبلغ بودجه نیز قادر هستید اسپیکر مورد نیاز خود را تهیه کنید.در صورتی که نیاز است اسپیکر حرفه ای خرید کنید باید بودجه خود را بیشتر افزایش دهید و از مدل های با قدرت بالا دیدن نمایید. فروشگاه بانی باند  این امکان را به شما می دهند تا بتوانید باندهای خانگی را ابتدا تست کنید و از قدرت و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید بعد اقدام به خرید نمایید.

جمع بندی

اگر شما به دنبال خرید یک باند فلش خور برای منزل و خانه های خود هستد اگر خیلی به دنبال برند و بزرگی باند باشید، اسپیکر ها و باند های کوچک با قیمت های پایین تر نیز می تواند کار شما را راه بیاندازد تجربه ای خوب از موسیقی را به شما هدیه بدهد. در این مطلب نیز ما سعی کردیم ویژگی ها و کاربردهای یک باند فلش خور که می تواند مناسب خانه و یا حتی کافه های کوچک هم باشد را به شما معرفی کردیم امیدواریم که این مقاله برای شما مخاطبان مفید بوده باشد.

 

فروشگاه اینترنتی بانی باند

سوالات متداول

باند فلش خور خانگی را در چه ابعادی بخرم؟

  • برای خرید یک اسپیکر خانگی نیاز نیست که اقدام به خرید یک باند بزرگ بکنید و یک باند کوچک هم می تواند صدای خوبی را در منزل به شما هدیه دهد

قیمت انواع باند مناسب خانه چقدر است؟

  • برای خانه هایتان باند با قیمت های مختف وجود دارد شما می توانید باند های خانگی را از ونصد هزار تومان خریدای کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *