باند، اسپیکر و سیستم های صوتی جدید امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و هرکس در خانه خود حداقل یک اسپیکر یا یک باند فلش خور دارد که مهمانی ها و مجالس از آنها استفاده می کند. از طرفی نیز تنوع این اسپیکر ها و باند در بازارها بسیار بوده از باندهای فیک و اورجینال با قیمت های متنوع را می توانید در بازار تجهیات صوتی مشاهد و خرید کنید. در این مقاله از بانی باند نیزقصد شما را درباره خرید باند فلش خور مجلسی راهنمایی کنیم.

در مهمانی ها باندهای مورد استفاده تفاوتی با اسپیکرهای مورد استفاده در اجراها دارد. در مجالس از چه باند و اسپیکری استفاده کنیم که کیفیت مهمانی را حفظ کند این سوالی ست که بسیاری از افراد در زمان برقراری مهمانی ها دارند. بنابراین بهتر است قبل از اینکه سر درگم شوید راهنمای خرید باند فلش خور مجلسی را در زیر مطالعه نمایید. اگرخیلی قصد هزنیه کردن ندارید می توانید مقاله راهنمای خرید باند فلش خور ارزان را مطالعه کنید.

دو باند برروی میز

مطالب مرتبط: راهنمای خرید باند فلش خور خانگی 

خرید سیستم صوتی مناسب مجالس

در صورتی که شما قصد دارید یک باند برای مهمانی داشته باشید نمی توانید از اسپیکر مناسب سخنرانی استفاده نمایید به دلیل اینکه تنها اتصال این باندها به میکروفون بوده و هزینه ای که شما برای تهیه این دستگاه کرده اید بسیار بیهوده بوده است.

راهنمای خرید باند فلش خور مجلسی شما را آگاه می کند که باید سیستم صوتی تهیه کنید به اتصالات مختلف را پشتیبانی کند. این اتصالات شامل بلوتوث، رم، AUX و کابل های مختلف می باشند. در بین تعداد بی شماری اسپیکر در بازار رواج دارد تهیه باندی که بتواند تمامی خواسته های شما را پوشش دهد می تواند مشکل باشد. توجه داشته باشید که اسپیکر با قابلیت اتصال بلوتوث برای افراد جذابیت بیشتری دارد چراکه به راحتی از طریق گوشی هوشمند می توانند موزیک مورد نظر را انتخاب و پخش کنند بنابراین مدیریت موسیقی با این اسپیکر بسیار راحت تر است از همین رو قابل توجه قرار دارد.

کاربرد باند فلش خور

نکاتی که در راهنمای خرید باند فلش خور مجلسی مطرح می شود شما را به سادگی هر چه تمام تر به آن چه که مد نظرتان هست می رساند.

باند فلش خور به نوبه خود طرفدار بسیاری دارد. در صورتی که این باند دارای کنترل باشد فوق العاده می شود. این اسپیکر برای مهمانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و قابلیت خواند حافظه را نیز دارد. در ساخت سیستم صوتی مجلسی به بلندی و قدرت صدا بسیار توجه شده است و از سوی دیگر کیفیت و تفکیک صدا در نظر گرفته شده است. برخی از باندهای فلش خور مجلسی دارای رقص نور هستند که با توجه به قدرت صدا تغییر می کند این قابلیت بسیار مناسب مهمانی ها می باشد که نمی توان آن را نادیده گرفت.

خرید باند فلش خور مجلسی

انواع باندهای مناسب مجالس و عروسی

راهنمای خرید باند فلش خور مجلسی انواع مختلفی از باندهای موجود در بازار را به شما معرفی می کند تا با قابلیت و امکانات هر یک آشنا شوید و پیش زمینه ای قبل از خرید باند مناسب مجلس داشته باشید.

اولین نکته برای خرید باند مناسب این است که باید نوع جشن و تعداد مهمان ها و فضای مهمانی را در نظر داشته باشید. در صورتی که بخواهید مجلس خود را در فضای باز برگزار کنید باید به دنبال اسپیکری باشد که شارژی باشد و قابلیت نگه داری شارژ آن زیاد باشد. چراکه در فضاهای باز معمولا پیدا کردن پریز کار مشکلی ست از طرفی باید از پر بودن شارژ نیز مطمئن باشید تا وسط مهمانی با قطع شدن صدا مهمانی خراب نشود. در این حالت باندی را تهیه کنید که حداقل 5 ساعت بتواند روشن بماند.

در صورتی که مهمانی را در خانه برگزار می کنید باندی با قدرت و صدای متوسط برای شما مناسب است چرا که در خانه نمی توان صدای موزیک را زیاد بالا برد چراکه باعث ناراحتی و آزار همسایه ها می شود.

اسپیکرهای خانگی برای افرادی که جشن های مختلفی را برگزار می کنند بسیار مناسب است.  راهنمای خرید باند فلش خور مجلسی شما را در مسیر درست قرار می دهد.

به منظور داشتن باند مناسب برای مهمانی ها باید مدل های مختلف را بشناسید و خصوصیات هر یک را بررسی کنید. در زمان خرید نمی توان مغازه به مغازه دنبال خصوصیات مختلف بود، بنابراین بهتر است قبل از اقدام برای خرید ابتدا مشخصات اسپیکرهای مناسب مجالس را داشته باشید تا بدانید که چه می خواهید بعد تصمیم به خرید بگیرید.

در این قسمت باندهای مختلفی را به شما معرفی می کنیم.

یک باند در خانه در کنار صندلی

معرفی انواع باند فلش خور  مجلسی

اسپیر و باند های مختلفی هستند که بسته به نوع، قیمت و فضای و کاربرد شما می توانند مختلف باشند که به چند مدل از آنا پرداخته ایم.

اسپیکر GBL

این اسپیکر دارای مدل های مختلفی ست که درلیست راهنمای خرید باند فلش خور مجلسی قرار دارد. در این قسمت مدل پارتی باکس 300 آن را معرفی کنیم. این مدل اسپیکر مناسب ترین نوع برای مجالس و مهانی ها می باشد چراکه هم قیمت مناسبی دارد و هم صدا و کیفیت خوب. به راحتی می تواند 80 متر را پوشش دهد. این دستگاه قابل اتصال به  USB، بولوتوث و میکروفون است اما قابلیت خوانش کارت حافظه را ندارد. این دستگاه شارژی بوده و به مدت 5 ساعت شارژ شدن آن طول می کشد و می تواند تا 18 ساعت روشن بماند.

با این اسپیکر می توانید در دورهمی ها کارائوکه اجرا کنید. در این سرگرمی صدای خواننده حذف می شود و شما می توانید به جای آن با موسیقی همراهی کنید.

برند سونی

مدل MHC_V42D این دستگاه صدا و بیس بسیار مناسبی برای مجالس خانگی دارد و به خوبی فضاهای بسته را پوشش می دهد. قابلیت اتصال به بلوتوث و کابل USB را دارد. همچنین می توان میکروفون را به آن وصل کرد. صفحه نمایشی جهت تنظیمات در اختیار فرد قرار می دهد. در میان خریداران نظرات مثبت بسیاری در مورد این مدل منتشر شده است. قیمت بسیار مناسبی دارد و می تواند پاسخگوی مهمانی شما باشد. این مدل قابل اتصال به کابل های AUX و HDMI دارد. جنس آن چوبی می باشد و وزن تقریبا کمی دارد. برند سونی در لیست راهنمای خرید باند فلش خور مجلسی قرار دارد.

اسپیکر سناتور مدل 1212

این مدل برای مهمانی ها بسیار گزینه خوبی می باشد و می تواند تا 100 متر را پوشش دهد. طراحی تراکتی این دستگاه باعث شده تا در میان مدل های مختلف این مدل صدای بسیار بالاتر و با کیفیت تری داشته باشد.

باند به کار رفته در این مدل صدا را مناسب محیط های مختلف شکل می دهد. قابل اتصال به بلوتوث و آیو ایکس می باشد.

اسپیکر سناتور مدل 1214

اسپیکر سناتور از بهترین برندها برای مجالس و مهمانی ها می باشد. بلوتوث و فلش از اتصالات این دستگاه است. می توان فرمت mp3 , wave را پشتیبانی کند. این اسپیکر می تواند کارت حافظه را نیز شناسایی کند و ورودی RCA نیز دارد.

اسپیکر میکرولب

مدل DJ1201 که گزینه ای مناسب برای مجالس خانگی می باشد دارای میکروفون و ریموت است و توان و کیفیت خروجی بسیار عالی می باشد و دارای رقص نور هم می باشد روی این دستگاه طرح دی جی کار شده است.  آخرین مدلی ست که در راهنمای خرید باند فلش خور مجلسی یاد شده است.

خرید باند فلش خور مجلسی

داشتن یک فروشگاه و مرجعه برای خرید انواع باند اکتیو و تجهیزات صوتی  می تواند راهنمای مناسبی برای خرید باند های فلش خور باشد. یکی از فروشگاه هایی که می توانید در آن انواع باند و اسپیکر های مختلف را می توانید مشاهده و خرید کنید فروشگاه بانی باند می باشد که با سابقه ای طولانی  در خرید انواع تجهیزت صوتی و تصویری در بازار معتبر بوده، ضمن این که می توانید از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه بهترین مشاوره را برای خرید این تجهیزات و لوازم داشته باشید.

دو باند ز جنس چوب در کنار هم

جمع بندی

همانطور که ابتدای مطلب اشاره کردیم با توجه به تنوع بالای باند های فلش خور مناسب مجالس و منازل و لزوم انتخاب بهترین باند ها برای شما و همچنین جلوگیری از خرید باند و اسپیکر فیک و غیر اصل در این مطلب سعی کردیم شما را برای خرید باند فلش خور مجلسی راهنمایی کردیم  تا شما بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی بانی باند

سولات متداول

باند فلش خور مجلسی چی بخرم؟

  • شما می توانید برای خرید انواع باند های فلش خور مناسب مجالس خود به فروشگاه بانی باند مراجعه کرده و بهترین نوع را انتخاب کنید. در این فروشگاه انواع برندها مانند جی بی ال و جی تی آر وجود می باشد.

قیمت باند فلش خور مجلسی چقدر است؟

  • باند های فلش خور مناسب مجالس با توجه به اندازه و کیفیتی که دارند قیمت های مختلفی داشته و این قیمت ها می تواند از زیر یک میلیون تا قیمت های بسیار بالاتر متغیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *