مینی اکوها همان‌طور که از نامشان پیداست، باندهای کوچکی هستند که برخلاف جثه ریز، توانایی‌های مختلفی دارند. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که این روزها بازار اجناس مختلف با آن روبه‌روست، نرخ کالاهاست. آگاهی از قیمت مینی اکو همراه نوید نیز از این قاعده مستثنا نیست. احتمالا پس از جست و جویی ساده با انواع و اقسام قیمت‌ها مواجه شده‌اید و حالا نمی‌دانید چه کنید. در این مطلب اطلاعات کافی درباره مدل‌های مختلف مینی اکو همراه نوید را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

مینی اکو همراه چیست؟

مینی اکو همراه یک بلندگوی قابل حمل است و کاربری‌های مختلفی در انواع مراسم دارد. در عزاداری‌ها، جشن‌ها، ورزش‌های گروهی و … ، استفاده از اکو همراه بهترین گزینه برای پخش صدا و رساندن آن به گوش حاضرین است. برای خرید یکی مینی اکو همراه خوب باید در مورد انواع آن اطلاعات کافی داشته باشید.
نوید الکترونیک یکی از تولیدکنندگان ایرانی سیستم‌های صوتی است که تجهیزات بسیار با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. قیمت باند همراه نوید الکترونیک نسبت به مدل‌های مشابه غیر ایرانی بسیار کمتر است. این در حالیست که کیفیت محصولات نوید هم پای مدل‌های خارجی است.

انواع و قیمت مینی اکو همراه نوید :

1- باند شارژی نوید الکترونیک مدل PA-604B

مینی اکو همراه نوید مدل PA-604B یک بلندگوی ۴/۵ اینچی دارد. وزن این باند بسیار کم بوده و هنگام خرید، یک کیف برای حمل آن نیز به شما داده می‌شود. جابه‌جایی این باند با توجه به جثه ریز و وزن کمی که دارد بسیار راحت است. اغلب کوهنوردان، تورهای مسافرتی و گروه‌های تفریحی این مدل را برای استفاده خود انتخاب می‌کنند.
برای آگاهی از قیمت باند همراه نوید مدل PA-604B کلیک کنید.

 

قیمت مینی اکو همراه نوید
۲- باند شارژی نوید مدل مینی PA-M604B

این مدل باند نوید، محبوب دل مداحان و سخنرانان است. امکاناتی مانند ضبط فایل صوتی و ضبط اجراهای زنده، وجود درگاه اتصال بی‌سیم یا بلوتوث برای پخش صدا از دستگاه‌های دیگر بدون اتصال با سیم، باطری شارژی برای حمل راحت و نمایشگر میزان شارژ باطری در این مدل باعث شده تا بسیاری از افرادی که به دنبال یک مینی اکوی خوب و بدون دردسر هستند، به سراغ آن بیایند.
قیمت مینی اکو همراه نوید مدل PA-M604B را اینجا مشاهده کنید.

۳- مینی اکو همراه نوید مدل PA-M604UBR

این مدل اکو همراه نوید دارای ورودی USB بوده و از سیستم تنظیم صدای بم نیز برخوردار است. مدل PA-M604UBR نیز بسیار مورد توجه مداحان قرار گرفته است. بلوتوث، ورودی فلش مموری، ولوم اکو، نمایشگر میزان شارژ باطری و کیف حمل دستگاه از دیگر امکانات این اکو همراه است. با توجه به وزن ۲/۵ کیلوگرمی و حمل راحت این باند، اغلب مساجد، هیئت‌ها، گروه‌های راهپیمایی و کوهنوردان نیز طالب آن هستند.
برای آگاهی از قیمت باند شارژی نوید مدل PA-M604UBR کلیک کنید.

۴- اکو همراه نوید مدل مینی PA-M602F

اکو همراه مدل PA-M602F بیشتر در دسته‌های عزاداری، حسینیه‌ها، هیئت‌ها و مدارس کاربرد دارد. این مدل اکو همراه دارای ورودی AUX بوده و به انواع دستگاه‌های پخش کننده مانند موبایل وصل می‌شود. برد بالای صدا به همراه کیفیت آن موجب شده تا این مینی اکو همراه کم حجم کاربری‌های زیادی داشته باشد.
امکان اتصال بلندگوی مجزا، شارژ باطری از طریق برق شهری و باطری خودرو، استفاده از میکروفن باسیم و بیسیم نیز در دسته امکانات این مدل باند همراه جای دارند.
قیمت مینی اکو همراه نوید مدل PA-M602F را اینجا ببینید.

۵- اکو همراه نوید مدل PA-M604BM

این باند همراه یکی از بهترین مینی اکو همراه‌های موجود در بازار است. استفاده هم‌زمان میکروفن بی‌سیم و میکروفن باسیم در این مدل سبب شده تا در بین گروه‌های مختلف محبوبیت پیدا کند. هم در جشن‌ها و هم در عزاداری‌ها، کیفیت این باند به شکل چشمگیری خودنمایی می‌کند.
از امکانات مدل PA-M604BM می‌توان به این موارد اشاره کرد:
● ورودی بلوتوث
● فلش مموری و رم برای پخش فایل‌های صوتی
● ضبط صدا
● کیف با کیفیت برای حمل باند
● اتصال یک بلندگوی دیگر
● امکان استفاده از باطری شارژی داخلی به مدت ۵ ساعت

اکو همراه مینی شارژی نوید الکترونیک مدل PA-604BM

اکو همراه مینی شارژی نوید الکترونیک مدل PA-604BM

چگونه از قیمت مینی اکو همراه نوید آگاه شویم؟

قیمت باند شارژی نوید الکترونیک با توجه به مدل آن مشخص می‌شود. با این حال در بازار با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو خواهید بود. بهترین راه برای آگاهی از به روزترین قیمت مینی اکو همراه نوید این است که به سایت‌های نمایندگی این شرکت مراجعه کرده و قیمت‌‌های آنلاین را مشاهده کنید.
بانی باند به عنوان نماینده فروش انواع محصولات نوید الکترونیک، علاوه بر قیمت محصولات، تمامی اطلاعات لازم درباره کالاها را در صفحه هر کالا ثبت کرده است. با این کار امکان بررسی و مقایسه محصولات با یکدیگر را ایجاد نموده است.

همچنین مشاوران و مهندسان بانی باند با ارائه مشاوره تلفنی به مشتریان، خریدی مطمئن و تضمین شده را به آن‌ها هدیه می‌کنند. شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۰۹۱۲۵۹ تماس گرفته و از این مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *