سال ۱۳۸۶ بود که کارگاهی در اسلامشهر راه‌اندازی شد و شروع به تولید محصولات صوتی کرد. به مرور و با گذشت زمان این کارگاه کوچک گسترش یافته و اکنون تبدیل به شرکت نوید الکترونیک شده که به شکل تخصصی تولید کننده انواع سیستم‌های صوتی و تجهیزات مربوط به آن است. امروز محصولات این شرکت در اغلب بازارهای سیستم صوتی به فروش می‌رسند و برخی فروشگاه‌ها نیز به عنوان نمایندگی نوید الکترونیک تمامی کالاهای این شرکت را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم برخی مزایای خرید از این نمایندگی‌ها را بررسی کنیم.

محصولات نوید الکترونیک را از کجا خرید کنیم؟

بسیاری از افراد وقتی به دنبال خرید وسایل برقی و الکترونیکی هستند، بیشتر اوقات تمایل دارند که از نمایندگی‌های برند مورد نظر، خرید خود را انجام دهند. این کار دلایل و مزایای فراوانی دارد. برای خرید محصولات نوید الکترونیک نیز، خرید از نمایندگی نوید الکترونیک را در اولویت قرار دهید. در ادامه مطلب به مزایای این کار پرداخته‌ایم.

نمایندگی نوید الکترونیک

اکو نوید الکترونیک

۱- خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین فواید خرید از نمایندگی نوید الکترونیک این است که شما با خیالی آسوده، کالای این شرکت را خریداری کرده و می‌توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره‌مند شوید. خدمات پس از فروش نوید الکترونیک، تمامی محصولات این شرکت اعم از اکو همراه، اکو پرتابل، بلندگو ماشینی و دیگر تجهیزات سیستم صوتی را شامل می‌شود.

۲- گارانتی تضمینی محصولات در نمایندگی نوید الکترونیک

با خرید از فروشگاه نوید الکترونیک می‌توانید دستگاه خریداری شده را یک سال گارانتی کنید. گارانتی به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که اگر دستگاه خریداری شده نقصی داشت، به راحتی بتوانید آن را مرجوع کنید.

۳- اطلاعات کافی فروشندگان

اغلب افرادی که در نمایندگی نوید الکترونیک مشغول به کار هستند، درباره ساختار دستگاه‌ها و نحوه کار کردن با آن‌ها اطلاعات کافی را دارند. همچنین این افراد برای انتخاب بهترین دستگاه مناسب با شرایط شما، راهنماهای خوبی هستند.

۴- قیمت مناسب

با توجه به این‌که کالاهای نوید الکترونیک، جزو کالاهای ایرانی هستند، خرید از نمایندگی‌های این شرکت به شما کمک می‌کند تا محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. این در حالی است که فروشندگان دیگر در بازار، محصولات این شرکت را با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسانند.

۵- نمایندگی‌های آنلاین نوید الکترونیک

مهم‌ترین مزیت خرید از نمایندگی نوید الکترونیک ، امکان خرید آنلاین است! این شرکت نمایندگانی دارد که محصولات را به صورت آنلاین عرضه می‌کنند. با توجه به شیوع بیماری کرونا، بر تعداد نمایندگی‌های آنلاین نوید الکترونیک افزوده شده و اتفاقا فروش آنلاین با استقبال بیشتری نیز روبرو شده است.

نمایندگی نوید الکترونیک

معتبرترین نماینده گی آنلاین نوید الکترونیک

مزیت خرید آنلاین از نمایندگی نوید الکترونیک چیست؟

در خرید آنلاین شما این فرصت را دارید که محصولات مختلف این شرکت را در سایت نمایندگی، با یکدیگر مقایسه کنید. مقایسه فنی سیستم‌های صوتی و تجهیزات آن با یکدیگر به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.
همچنین خرید آنلاین این مزیت را دارد که شما فرصت کافی برای تحلیل و بررسی را دارید. داشتن زمان کافی می‌تواند انتخاب مناسب‌تر را رقم بزند. این در حالی است که در خرید حضوری شما زمان محدودی برای مقایسه و بررسی داشته و مجبورید در یک تایم مشخص تصمیم‌گیری کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید آنلاین محصولات نوید الکترونیک، قیمت است. در خرید آنلاین اطمینان از مقطوع و درست بودن قیمت‌ها بسیار بیشتر است. اما در خرید حضوری ممکن است شما با قیمت‌های متفاوتی روبرو شوید و امکان تشخیص قیمت صحیح را نداشته باشید.

کدام نمایندگی نوید الکترونیک را انتخاب کنیم؟

از سؤالات متداول مشتری‌ها این است که اگر بخواهیم آنلاین خرید کنیم، کدام نمایندگی را انتخاب کنیم، یا به عبارتی به کدام سایت اعتماد کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم که خرید آنلاین تنها از سایت‌های معتبر می‌تواند خیال شما را آسوده کند. می‌توانید اعتبار نمایندگی را با نگاهی به پایین صفحه سایت بررسی کنید! وجود «نماد اعتماد الکترونیکی» در این قسمت، بیانگر معتبر بودن وبسایت است.

یکی از سایت‌های معتبر فروش محصولات نوید الکترونیک بانی باند است. بانی باند به عنوان نماینده رسمی این شرکت، تمامی محصولات و تجهیزات صوتی نوید الکترونیک را در سایت خود قرار داده و درباره هر کدام از کالاها توضیحات کامل را ثبت کرده است. همچنین این سایت به مشتریان خود امکان برقراری تماس با مشاوران بانی باند را داده تا خریداران قبل از قطعی کردن خرید خود، از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.
برای صحبت با مشاوران بانی باند می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۰۹۱۲۵۹ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *