سیستم های صوتی و تجهیزات مربوط به جلسات و کنفرانس ها روز به روز در حال پیشرفت و بهبود کیفیت هستند. تولید کنندگان هر روز به دنبال اضافه کردن قابلیت هایی جدید به تولیدات خود بوده و آنها را به روز می کنند. بزرگترین برندهایی که امروز در زمینه ارائه سیستم کنفرانس فعالیت می کنند، برندهای سنهایزر و بوش هستد که توانسته اند محصولات خود را به سراسر جهان ارسال کنند.در این مقاله از مجله بانی باند قصد داریم ابتدا به معرفی میکروفن هایی که مناسب جلسات، همایش و کنفرانس ها هستند به شما معرفی کنیم و در نهایت بهترین میکروفن کنفرانس را نیز به شما معرفی کنیم.

قسمت بالایی سیستک کنفرانس

سیستم کنفرانسی چیست؟

سیستم کنفرانس موجود در سالن ها، یک سری ابزار مثل میکروفون و بلندگو را در اختیار همه شرکت کنندگان حاضر در جلسات قرار می دهند.

 افراد حاضر به راحتی می توانند صحبت کنند و همچنین برای به نمایش گذاشتن یک سری از مقالات یا ویدیو ها و فایل هایی که برای جلسات لازم هستند از سیستم های مختلف ارائه دهنده محتوا استفاده می کنند.این میکروفن های کنفرانسی در دو نوع سیم دار و بدون سین عرضه می شوند.

از اصلی ترین ویژگی های سیستم کنفرانس می توان به سیستم های حضور و غیاب شرکت کنندگان و همچنین تعیین تعداد افراد حاضر در جلسات اشاره کرد. همچنین در یک سری از این سیستم ها از مترجم هایی به عنوان مترجم همزمان استفاده میشود. از این نظر سیستم های کنفرانسی، جز جدانشدنی سالن های کنفرانس هستند.

زمانی که از انتخاب جدیدترین میکروفن کنفرانس موجود در بازار، حرفی به میان می‌آید با توجه به رفع نیاز و استفاده ای که شخص خریدار از آن دارد،باید انتخاب شود. بنابراین هنگام خرید باید مشخصات فنی و قیمت انواع آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین میکروفون از نظر کاربردی برای شما انتخاب شود اما به طور کلی بعضی از میکروفون های سالن کنفرانس کاربرد بهتری دارند و به همین دلیل در اکثر مواقع به افراد پیشنهاد می شود. معرفی جدیدترین میکروفن کنفرانس در سال 2023 مربوط به میکروفن سیستم کنفرانس Rx-2305 است و به طور مثال می تواند یک میکروفن کنفرانس مناسب همایش برای شما باشد.

این سیستم در منبع تغذیه خود از ۱۵۰ عدد میکروفون پشتیبانی می کند و می تواند تا ۴ هزار و ۱۰۰ نفر نیز افزایش پیدا کند. همچنین می تواند برای صحبت کردن ۷ شرکت کننده به طور همزمان تنظیم شود. از دوربین پشتیبانی می‌کند. توانایی حضور و غیاب دارد و همچنین از یک صفحه نمایشگر بهره مند است.

برند شور در 2023

شور برندی مورد اعتماد در صنعت صوت که از سال 1925 تا اکنون میکروفن و سیستم های صوتی را  با کاربردهای مختلف تولید و روانه بازار کرده است.تمامی میکروفن های برند شور با دوام و با کیفیت بالا می باشد سیستم میکروفن Shure_ DCS6000 مناسب برای کنفرانس ها و توانایی کنترل 3800کاربر را دارد.این سیستم میکروفن شامل 3 بخش میکروفن ریاست و شرکت کننده می باشد.همچنین توانایی ترجمه 31 زبان را دارد و با انعطاف پذیری بالا امکان چرخش به اطراف و ضبط صدا از تمام جهت ها را دارد.

برند جی تی آر در 2023

برند جی تی آر با استفاده از فناوری های روز دنیا در حوزه طراحی انواع مختلف سیستم های کنفرانس و ابزار آلات کاربردی در این زمینه فعالیت می کند. استفاده از این سیستم ها سبب شده ارتباطات در سالن ‌های کنفرانس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. تولیدات این برند به عنوان جدیدترین میکروفن کنفرانس شناخته می شود.

سیستم کنفرانس دیجیتالی شرکت جی تی آر از توانایی‌های به خصوصی مثل انجام رای‌گیری، حضورو غیاب، توانایی ضبط جلسه، تصویر برداری دوربین ها به صورت هوشمند و… در سالن های کنفرانس برخوردار هستند. همچنین ابزار آلات تهیه شده توسط برند جی تی آر از نظر کیفیتی بسیار خوب عمل کردند و اکثر استانداردهای جهانی را نیز دریافت کرده اند.

بهترین میکروفون سنهایزر در 2023

سیستم کنفرانس سنهایزر از یک سری ویژگی های خاص برخوردار است. این سیستم متعلق به شرکت آلمان است. جدیدترین میکروفن کنفرانس سنهایزر دارای یک سری میکروفون فنری است که به کنسول اصلی میکروفون متصل است. کنسول ها به کپسول سوپر کاردیوئیدی مجهز هستند. در طراحی ظاهری هم از زیبایی خاصی برخوردارند و توانایی اتصال به هدفون دارند.

از نکات اصلی میکروفن کنفرانس سنهایزر می توان به دارا بودن یک بلندگوی دوقلو اشاره کرد که میزان صدا را و وضوح آن را بیشتر می‌کند و از این طریق می توان در محیط بسیار بزرگ امکان سخنرانی بدون نقص را داشت.

سیستم کنفرانس سنهایزر

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میکروفن کنفرانس هوراند

قیمت سیستم ها و تجهیزات ویدیو کنفرانس

عوامل زیادی هستند که در تغییر قیمت در تجهیزات ویدیو کنفرانس تاثیر دارند. یک سیستم صوتی حتماً باید از نظر کیفیت از استاندارد های لازم برخوردار باشد. سیستم های صوتی و تجهیزات آن با انواع نرخ های فروش در بازار عرضه شده و افرادی که به به دنبال خرید سیستم های صوتی هستند، توانایی انتخاب چند برابری و قدرت انتخاب بالایی دارند.

از بین عوامل موثر در قیمت سیستم‌ ها می‌توان به برندی که سیستم‌ ها را تولید می‌کند اشاره کرد. چرا که برند های بسیار مختلفی در حوزه تولید این تجهیزات در بازار فعالیت می کنند. برخی برند ها در این زمینه از کیفیت بسیار بالایی در تولید ابزارآلات سیستم های صوتی برخوردار هستند. جدید ترین میکروفن کنفرانس نیز در هر سال ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد.

سیستم صوتی کنفرانس برروی میز به رنگ مشکی

جمع بندی

در این مقاله با جدیدترین میکروفن کنفرانس در سال ۲۰۲۱ آشنا شدید. همچنین با معرفی جدیدترین میکروفن های کنفرانس از برند های مختلف نسبت به آن ها آگاهی پیدا کردید. برند جی تی آر در این زمینه جزو برند های بسیار نام آشنا به شمار می‌رود. در حوزه تولید انواع سیستم های صوتی بسیار با کیفیت فعالیت می‌کند و استاندارد های مختلف دنیا را در این رابطه کسب کرده است.

برند سنهایزر نیز از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که با مطالعه این مقاله می توانید با جزئیات آن آشنا شوید. سیستم کنفرانسی را به طور خلاصه برای شما توضیح دادیم و ویژگی های مختلف آن ها را نیز نام برده ایم. همچنین از نظر قیمت نیز نرخ های مختلف بازار را بر اساس برند های آن برای شما بررسی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *