امروزه اکثر سالن های کنفرانسی و یا همایشی مجهز به سیستم های صوتی و تصویری برای ارائه با کیفیت انواع محتوا هستند.به همین دلیل وجود سیستم کنفرانس اهمیت خیلی زیادی دارد.سالن های مخصوص جلسات، تئاتر های ویژه سخنرانی، سالن اجتماعات در مدارس دانشگاه ها و شرکت ها، مراکز مذهبی و… لازم است تا از یک سیستم صوتی بر اساس ویژگی های محیط برخوردار باشد. برند های مختلفی در حوزه سیستم های صوتی کنفرانس ها فعالیت می کنند که قرار است در این مقاله به معرفی برند هوراند بپردازیم و درباره خرید و قیمت میکروفن کنفرانس هوراند از جنبه های مختلف صحبت کنیم. همچنین اگر قصد دارید درباره آخرین میکروفن های کنفرانسی بیشتر بدانید می توانید مقاله  جدیدترین میکروفن کنفرانس در سال 2021  را بخوانید.

معرفی میکروفن کنفرانس هوراند

در کشور ما تولیدات در زمینه امکانات سیستمی مثل تجهیزات مخصوص سالن های کنفرانس و ابزارهایی مثل تجهیزات سخت افزاری و قطعات اصلی کامپیوتری رونق چندانی ندارد. یکی از برند های مشهور در این زمینه در داخل کشور مربوط به برند هوراند است.

در سیستم صوتی جدید سالن های کنفرانس داخل کشور میکروفن کنفرانس هوراند که در انواع مختلف به تولید می‌رسد، قابل معرفی است. دارای دو نوع است؛ میکروفونی که مخصوص منصب ریاست است و میکروفنی که مخصوص دیگر شرکت کنندگان در جلسه است.

تجهیزات و میکروفن کنفرانسی هوراند

در باره راهنمای خرید میکروفن کنفرانس بوش بیشتر بخوانید

بررسی میکروفن کنفرانس هوراند

میکروفون ریاستی هوراند نسبت به میکروفون های مخصوص شرکت کنندگان این ویژگی را دارد، که بتواند جلسه را کنترل کند. همچنین زمانی که نیاز باشد تا در جلسه رای گیری صورت گیرد و یا ساعت و تاریخ تنظیم شود، باید از  میکروفن کنفرانس  ریاست استفاده شود. میکروفون دارای یک سری ویژگی های اختصاصی است که بتواند همه میکروفون های شرکت‌کنندگان را کنترل کند.به نوعی که شرکت کنندگان بتوانند در مواقع لازم به عنوان گوینده در جلسه باشند و در مواقع دیگر به حالت شنونده انتقال پیدا کنند. یعنی رئیس جلسه با استفاده از این میکروفون می‌تواند میکروفون‌ های شرکت‌کنندگان را خاموش کند و بلندگو داخلی که در میکروفون های شرکت کنندگان تعبیه شده را فعال کند. از مهم ترین معیارها برای معرفی برندهوراند و بررسی و معرفی میکروفن کنفرانس هوراند همین ویژگی های خاص مربوط به میکروفون ریاست است.

ویژگی های ظاهری میکروفن کنفرانس هوراند

میکروفون کنفرانس هوراند در رنگ های مختلف تولید می شود. جنس بدنه میکروفون به صورت فلزی طراحی شده است. بلندگوی داخلی این میکروفن کنفرانس بیش از یک و نیم ولت توان دارد. از نظر پاسخ فرکانسی بین ۱۲ تا ۲۰ کیلو هرتز است. این میکروفون ها به نوعی حساس هستند و توانایی کنترل میزان نویز را تا حد زیادی دارند. از فاصله ۴۰ سانتی متری و زاویه ۵۰ درجه نسبت به هرگونه صدا حساس هستند.

طول میکروفون در حدود ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر است. از طریق مرکز کنترل می تواند ۴۰ دستگاه را به طور هم زمان متصل کند و در صورت استفاده از منبع تغذیه کمکی می ‌تواند تعداد ۴ برابر این تعداد را هم پشتیبانی کند.

امکان نصب این  سیستم صوتی کنفرانس  به صورت تو کار باعث شده تا سالن های کنفرانس از نظر طراحی ظاهری از زیبایی برخوردار شوند.

مرکز کنترل میکروفن کنفرانس هوراند

برای اینکه برق مصرفی و میزان منبع تغذیه میکروفون های موجود در سالن کنفرانس تامین شود، باید یک مرکز کنترل وجود داشته باشد تا در داخل سالن های کنفرانس و همایش قرار گیرد. این مرکز می‌تواند برق لازم برای کارکرد میکروفن کنفرانس را تامین کند و سیگنال هایی که برای انتقال صوت لازم هستند، را تقویت کند.

 دستگاه مربوط به مرکز کنترل سیستم های کنفرانسی هوراند دارای آمپلی فایر داخلی است. مرکز کنترل این قابلیت را دارد که صدای انواع مختلف تجهیزات و لوازم جانبی مثل کامپیوتر یا اسپیکرهای صوتی و یا دیگر ابزار جانبی تصویری را پخش کند.

تصویری از یک میکروفن کنفرناس برروی میز سالن کنفرانس

 

بیشتر بخوانید:الگوی قطبی در میکروفن

 

ویژگی های مربوط به مرکز کنترل میکروفن کنفرانس هوراند

۱. داشتن قسمت ورودی و خروجی برای انواع مختلف دستگاه های جانبی برای پخش صدا

۲. آمپلی فایر داخلی برای اتصال بلندگو و تقویت صدا

۳. امکان پخش انواع مختلف فایل‌های صوتی بر اساس نوع جلسه

۴. داشتن کلید برای Reset

۵. داشتن خروجی مخصوص هدفون

۶. داشتن سیستم پخش صدای اکو و کنترل آن به صورت مجزا

قابلیت های ویژه میکروفن کنفرانس هوراند

۱.پذیرفتن بیش از ۲۰۰ شرکت کننده با افزایش منبع تغذیه

۲. قابلیت اجرای سیستم کنفرانس به صورت روکار و توکار

۳. امکان استفاده ساده و راحت در حین جلسه

۴. دارای نمایشگر جهت نشان دادن فعال بودن میکروفون

۵. نصب و راه اندازی با سرعت و سادگی

۶. مجهز بودن هر کنسول به بلندگوی داخلی

۷. سیستم میکروفون دارای توان قابل قبول و موثر

قیمت میکروفن کنفرانس هوراند

قیمت  تجهیزات ویدیو کنفرانس  و لوازم  مربوط به سیستم کنفرانسی هوراند و تجهیزات جانبی آن بر اساس جنس آن ها و مدل های مختلف آن ممکن است متغیر باشد. انجام این میکروفون ها به صورت روکار و یا توکار ممکن است هزینه های مربوط به آن را نیز بیشتر کند.

بنابراین می‌توان یک قیمت ثابت برای آنه ا در نظر گرفت و بر اساس نوع میکروفون و محلی که قرار است در آن استفاده شود، همچنین تعداد میکروفون ها همگی در قیمت تمام شده میکروفون کنفرانس هوراند تاثیر گذار است. برای اطلاع از خرید و قیمت میکروفن کنفرانس هوراند می تواند از طریق تماس با کارشناسان بانی باند در این زمینه اقدام کنید.

میکروفن ببروی میز

 

میکروفن مناسب تولید محتوا و پادکست

هنگام خرید میکروفن کنفرانس هوراند به چه نکاتی توجه کنیم؟

هر چند که امروزه تولیدات این حوزه بسیار زیاد شده و تولید کنندگان همواره با بلند پروزازی هایی که برای ساخت تجهیزات صوتی دارند توانسته اند تحولات بسیاری را در تولید  میکروفن بی سیم  و یا کنفرانسی ایجاد کنند؛ اما در سویی دیگر تولید کنندگان دیگری نیز هستند که با تولید و ساخت تجهیزات بی کیفیت تر و فیک موجب دردسر برای استفاده کنندگان می شوند.

اصالت کالا

یکی از مهم ترین موارد هنگام خرید سیستم کنفرانس هوراند اصالت کالا و اصل بودن آن است؛ هنگام خرید این سیستم کنفرانسی بسیار دقت کنید که آن را به صورت اورجینال و اصل خریداری می کنید.

ضمانت

داشتن ضمانت یکی از مهم ترین فاکتور ها برای ی کالا می باشد فروشگاه  بانی باند  از  جمله فروشنده هایی است که کالاهای خود را با ضمانت و گارانتی عرضه می کند که از این بابت می تواند خیال شما را از خرید یک کالای با ضمانت و گارانتی راحت کند.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی برند هوراند پرداختیم و همچنین میکروفون کنفرانس هوراند را از جوانب مختلف بررسی کردیم.

برند هوراند از سال ۷۰ در تهران شروع به فعالیت کرده و در انواع مختلف سیستم‌ های بلندگو، اکو و سیستم های میکروفن کنفرانس  هوراند از اولین تولید کننده های داخلی بوده و سیستم های صوتی مختلفی را طراحی و تولید کرده و سیستم های خورشیدی نیز از دیگر تولیدات این برند ایرانی است.

همچنین میکروفن کنفرانس هوراند از سری محصولات خاص مربوط به شرکت هوراند می ‌باشد و در انواع مختلف و جنس های متفاوت با قیمت های متفاوت در بازار ارائه می‌شود. به همین دلیل جزء اصلی سالن‌ های کنفرانس، در مدارس، بیمارستان ها، جلسات مهم کاری در شرکت ها و مراکز مذهبی مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *