با فرا رسیدن ماه محرم، یکی از دغدغه های اصلی برگزار کننده گان مراسم خرید باند هیئتی ارزان است. با توجه به این که مصرف کننده گان این محصولات اکثرا هیئت های خانگی و حسینه ها هستند، به صرفه بودن این محصولات گزینه ی مهمی در انتخاب محسوب میشود. مخصوصا در که زمان نگارش این مطلب با توجه به افزایش و گسترش ویروس کرونا ، افراد زیادی تصمیم گرفته اند با ایجاد حسینه های خانگی ، بستر عزاداری را با رعایت پروتکل های بهداشتی ، برای خودشان و اقوام فراهم کنند.

برای این که بتوانید یک خرید خوب و درست و از نظر مالی به صرفه داشته باشید ، ما لیستی از مناسب ترین باندهای مناسب استفاده در برنامه های عزاداری را برای شما آماده کرده ایم که در این جا ارائه خواهیم داد. ولی قبل از آن بهتر است نکاتی که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید را با هم بررسی کنیم.

یک باند هیئتی ارزان باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

هر چند که اگر به دبنال باندهای ارزان قیمت هستید ولی نکته های مهمی را باید هنگام خرید به آن توجه کنید که متحمل هزینه های چند برابری نشوید. مواردی مثل کیفیت،ضمانت می تواند مهم ترین آ«ها باشد که در ادامه درباره آن با شما صحبت خواهیم کرد

کیفیت :

اگر ما از ارزان بودن صحبت می کنیم به این معنی نیست که محصول مورد نظر فاقد کیفیت باشد و یا از کیفیت پایینی برخوردار باشد. شما باید با توجه به نیاز و بودجه تان یک باند با کیفیت انتخاب کنیم. فاکتورهایی که در کیفیت باند تاثیر دارند مواردی از قبیل: شفافیت صدا ، حجم صدا ، پرتاب صدا و تفکیک صدا هستند.

اصالت کالا :

منظور ما از خرید باند هیئتی ارزان این نیست که شما کالای تقلبی تهیه کنید. در هنگام خرید کالا به لیبل ها و دفترچه کالا ضامن اصالت کالا است توجه کنید. تجهیزات صوتی مخصوصاً باندها از لوازمی هستند که مشابه تقلبی یا فیک آنها بسیار زیاد در بازار موجود است. از این رو توجه کنید در هنگام خرید پایین بودن قیمت باعث نشود که شما به اصالت کالا توجهی نکنید.

ضمانت :

سعی کنید باندی را خریداری کنید که حتماً یک ضمانت معتبر داشته باشد. بازهم به این اشاره می‌کنیم که ارزان بودن به این معنی نیست که شما از هیچ ضمانت و پشتیبانی برخوردار نباشید. پس در هنگام خرید کالا توجه کنید که فروشنده حتی المقدور به شما ضمانت کتبی از جهت سلامت و خدمات پس از فروش ارائه کند.

متناسب بودن با نیاز شما :

در هنگام خرید باند هیئتی ارزان بودن نباید باعث این شود که شما نیازهایتان را فراموش کنید. ممکن است یک باند اکتیو جی تی آر مدل JTR SSW350A از نظر قیمتی برای شما بسیار مناسب و ارزان به نظر بیاید. اما شاید چنین باندی برای کاربری شما ما مناسب نباشد بتوانید حتی با یک باند ارزان قیمت تر به نیازهای هیئتتان پاسخ بدهید.

در اینجا به شما توصیه می کنیم حتماً قبل از خرید باند و بقیه سیستم های صوتی با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید.

ما در تیم بانی باند این آمادگی را اعلام می‌کنیم که به کلیه سوال های شما پیرامون خرید سیستم های صوتی هیئتی پاسخ بدهیم. پس با ما در تماس باشید.

لیست 11 باند هیئتی ارزان مناسب برای هیئات عزاداری و حسینه های خانگی :

1- اسپیکر باند اف بی تی مدل Archon 110

یک باند هیئتی با قیمت فوق العاده مناسب دارای طراحی حرفه ای. این باند برای انواع فضاهای داخلی مناسب است. اگر نیاز به صدایی با کیفیت بالا دارید، بی درنگ این باند را انتخاب کنید.

2- اسپیکر دکوراتیو جی تی آر مدل

اگر به دنبال یک باند هیئتی ارزان با خصوصیات استثنایی هستید، این گزینه برای شما عالی است. یک اسپیکر دیواری ضدآب, دارای ورودی اهمی و ولتی.شما می توانید این با کیفیت و پرتاب صدای منحصر به فرد.

3- باند هیئتی

باند جی تی آر مدل JW300P یک بلندگوی پسیو  دو طرفه two way است که دارای بلندگوهای دوتایی می باشد. این محصول در بین هیئت های بزرگ مذهبی یکی از پر فروشترین ها است که طرفداران زیادی داشته .

 

اطلاع از قیمت و خرید باند هیئتی JTR JW-300P

4- باند اکتیو JTR JW-300A :

اگر به دنبال یک باند هیئتی ارزان هستید و بودجه شما تا حدود 8 میلیون تومان است ، این مورد تجربه ای عالی را برای عزاداران هیئت شما به ارمغان خواهد آورد.

این باند ساخت کمپانی جی تی آر می باشد که از سری باندهای تووی اکتیو بحساب می آید. بدنه باند اکتیو جی تی آر مدل JW300A از نوع پلی اتیلن می باشد که دارای یک عدد ووفر 10 اینچ بهمراه تیوتر 1.7 اینچی می باشد.

5- اسپیکر مانیتورینگ یاماها مدل

شاید با مرجعه به این محضول و دیدن قیمت این محصول به خودتان بگویید این مورد را نمیتوان در بین باندهای هیئتی ارزان گذاشت. در حالی که شما دارید با یک تیر چند نشان می‌زنید.

با خرید این پکیچ شما یک جفت باند پسیو یاماها با کیفیت فوق العاده + یک دستگاه میکسر و تعداد قابل توجهی اتصالات دارید. کافی است یک میکروفن تهیه کنید و مراسم عزاداری تان را شروع کنید.

این مورد یک خرید مناسب به عنوان سیستم صوتی هیئتی خواهد بود.

خرید باند هیئتی ارزان قیمت

برای بسیاری از افرادی که قرار است در هیئت ها و حسینیه ها مراسم خود را برگزار کنند. باند و میکروفن و به طور کلی تجهیزات صوتی می تواند یکی از دغدغه های این افراد در این حوزه باشد بانی باند با داشتن انواع اسپیکر،باند و تجهیزات صوتی به یکی از معتبرترین فروشندگان با سابقه ای بالا تبدیل شده است شما میت وانید برای خرید و قیمت باند هیئتی از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه راهنمایی و مشاوره داشته باشبد تا بهترین خرید را انجام دهید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *