هنگام طراحی سالن های کنفرانس باید یک سری امکانات ویژه برای آن در نظر گرفت و نسبت به تهیه آن ها اقدام کرد. یکی از مهم ترین ابزاری که در سالن‌های کنفرانس باید وجود داشته باشد، سیستم کنفرانس و تجهیزات وابسته و  مخصوص آن است. انواع مختلف میکروفون هایی که باید در یک سالن کنفرانس وجود داشته باشد، بهتر است از یک برند کاملاً مطمئن تهیه شود. بعد از معرفی و بررسی سیستم کنفرانس هوراند در این مطلب از مجله بانی باند به سراغ  راهنمای خرید  سیستم کنفرانس رست مومنت رفتیم تا شما را با این سیستم آشنا کنیم.

رست مومنت  یکی از انواع برند های مهم در حوزه سیستم های کنفرانس است و انواع میکروفون ها را تولید می کند. برند های مختلفی در داخل و خارج کشور در حوزه سیستم های مخصوص سالن های کنفرانس فعالیت می کنند اما اینکه ابزار مربوط به سیستم های صوتی از کدام برند تهیه شود، اهمیت زیادی دارد. چون در جایی مثل مدارس، دانشگاه ها یا مراکز مذهبی این سالن ها برای یک مدت طولانی طراحی می‌شوند و زمانی که تجهیزات مخصوص از برند معتبری خریداری شود، دیگر نیاز به هزینه های مجدد کاهش پیدا میکند و سیستم کنفرانس رست مومنت از این نظر دارای خدمات پس از فروش است. در ادامه برای معرفی برند رست مونت با ما همراه باشید.

معرفی برند رست مومنت

برند رست مومنت (restmoment) از سال ۱۹۹۳ در حوزه تولید سیستم های کنفرانس فعالیت می کند.محصولات این کمپانی نیاز شرکت ها، سالن های کنفرانس ،نمایشگاها،آموزشگاه و هتل ها را برآورده می کند. اصلی ترین فعالیت شرکت رست مونت در حوزه طراحی انواع مختلف ابزار الات سالن های کنفرانس مثل میکروفن بی سیم، سیستم های کنفرانس دیجیتال، به همراه ترجمه همزمان، سیستم رای گیری به صورت دیجیتالی و همچنین راهنمایی و سیستم های مختلف آموزشی دیجیتالی است.

این برند به طور کلی در نظر دارد محصولاتی تولید کند که از نظر کیفیت درجه یک باشند. به همین دلیل سعی می‌کند با سرمایه گذاری های کلان در سطح مالی و تکنیکی، بتواند محصولات بسیار خوبی را تولید و توزیع کند. همچنین از طریق همکاری با شرکت های بزرگ در سطح دنیا و استفاده از تیم های متخصص به دنبال نوآوری در زمینه سیستم های کنفرانس است. همه این فعالیت ها مربوط به برند رست مونت است و از این نظر توانسته در کشور چین و در سطوح کشور های بین المللی بهترین لوازم و تجهیزات ویدیو کنفرانس را طراحی کرده و از این نظر به مشتریان خود خدمات ویژه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میکروفن کنفرانس بوش

ویژگی های فنی در راهنمای خرید  سیستم کنفرانس رست مومنت

یک سری از اصلی‌ترین ویژگی های فنی سیستم کنفرانس رست مومنت به شرح زیر است:

  1. عدم شنود توسط افراد خارج از جلسه
  2. توانایی پشتیبانی مرکز کنترل از ۱۵۰ میکروفون
  3. توانایی افزایش ظرفیت مرکز کنترل برای پشتیبانی از حدود ۴ هزار و ۱۰۰ میکروفون
  4. توانایی ضبط صدا به طور خودکار و بدون نیاز به لوازم جانبی
  5. توانایی پشتیبانی مرکز کنترل تا فاصله ۱۵۰ متری
  6. توانایی متصل شدن میکروفون به انواع مختلف دوربین‌های مخصوص کنفرانس
  7. توانایی وصل شدن به سایر ابزارهای جانبی صوتی و یا تصویری مثل کامپیوتر بلندگو و غیره
  8. جمع کردن و نگهداری سیستم به صورت بسیار ساده و سریع
  9. توانایی اضافه کردن افراد در زمان بسیار کم
  10.  دارای سیستم حذف نویز
  11. از نظر قیمت در سطح مقرون به صرفه

انواع میکروفون کنفرانسی رست مومنت

از سری تجهیزات رس مونت می توان به میکروفون کنفرانس اشاره کرد که دارای انواع مختلف است و هر کدام از این مدل ها بر اساس محلی که قرار است در آن نصب شود و مورد استفاده قرار گیرد، دارای ویژگی های خاص و متفاوت هستند. 3 مدل میکروفون رست مونت شامل موارد زیر است:

میکروفون کنفرانس رست مومنت سری2305LBI

میکروفون کنفرانس رست مومنت سری2305LI

میکروفون کنفرانس رست مومنت سری2700

میکروفن کنفرانس رست مومنت سری RX-Q2

همه این چهار مدل میکروفون کنفرانس دارای ویژگی های مشخصی هستند، مثل دارا بودن صفحه نمایش و وصل شدن به دوربین، هم زمانی سخنرانی چندین شرکت کننده و از نظر قیمت نیز در رنج خاصی هستند و تقریبا به یکدیگر شباهت دارند. بنابراین بر اساس نیازی که دارید، می توانید هر یک از این سیستم ها را خریداری کنید.

قیمت میکروفن کنفرانس رست مومنت

یکی از مواردی که هنگام خرید انواع مختلف میکروفون سالن کنفرانس اهمیت دارد، قیمت و کیفیت آن است. امکاناتی که در هر کدام از این مدل ها وجود دارد باعث قیمت‌ گذاری های متنوع می شود. برای همین هنگامی که می خواهید قیمت سیستم کنفرانس رست مومنت را تعیین کنید، باید همه ابزارآلات و نیاز های مورد نیاز در سالن کنفرانس را مشخص کنید و بر اساس آن هزینه لازم را نیز برآورد نمایید.

همیشه جدیدترین مدل های موجود در بازار، نمی‌تواند به عنوان مناسب ترین گزینه انتخاب شود بلکه بهتر است چندین مدل میکروفون در کنار مشخصات فنی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بر اساس نیازی که دارید انتخاب کرده و اقدام به خرید کنید. با انتخاب دقیق از اتلاف بودجه جلوگیری کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با برند رست مومنت آشنا کنیم و به معرفی برند رست مومنت پرداختیم. همچنین  مشخص شد که از زمان تاریخچه شروع به کار این شرکت تا به امروز چه فعالیت هایی در حوزه سیستم های کنفرانس داشته است. همچنین سیستم کنفرانس رست مومنت را از جنبه های مختلف بررسی کردیم و انواع میکروفون های کنفرانس رست مونت که در حال حاضر در بازار وجود دارد، به طور کلی جمع بندی کردیم.

سیستم کنفرانس از ملزومات مهم در هنگام طراحی سالن های کنفرانس است و برای انتخاب سیستم های با کیفیت، که از نظر سابقه و اعتبار دارای پیشینه بسیار قوی هستند. می توانید انواع مختلف این برندها را با یکدیگر مقایسه کنید و بر اساس بودجه و سیستمی که نیازمند هستید، انتخاب نمایید. از انواع مختلف مشکلاتی که ممکن است پس از خرید میکروفن کنفرانس با آن روبرو شدید، جلوگیری می کنید و همچنین در صورت بروز مشکل با استفاده از خدمات پس از فروشی که از فروشگاه اینترنتی بانی باند در یافت می کنید، تجربه ای بسیار خوب برای شما رقم رخواهد خورد. امیدواریم این مطلب کمک خوبی برای راهنمای خرید سیستم کنفرانس رست مومنت برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *