با توجه به فرهنگ مردم ایران، مراسم و سنن زیادی وجود دارد که برای برگزاری آن‌ها نیازمند رساندن صدای برگزارکنندگان به مخاطبان هستیم. عزاداری‌ها، مولودی‌ها، ورزش‌های گروهی و… همگی به یک سیستم صوتی مناسب نیاز دارند. موسیقی‌های خیابانی پدیده‌ای هستند که در دهه اخیر فراگیر شده و اتفاقا طرفداران خیلی زیادی هم دارند. نواختن موسیقی در گوشه‌ای از یک خیابان شلوغ، فقط زمانی دلنشین است که صدای موزیک به وضوح به گوش عابران برسد و در ازدحام صدای ماشین‌ها و دستفروشان گم نشود. این امر شامل حال مداحانی که در دسته‌های عزاداری فعالیت می‌کنند هم می‌شود. اغلب مداحان و نوازندگان خیابانی در ایران، برای کیفیت بخشیدن به کار خود به سراغ باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس می‌روند. در این مطلب دلایل مختلف علاقه این گروه‌ها به باندهای اکو همراه پارس را بررسی کرده و بهترین باند مناسب هر گروه را معرفی نموده‌ایم.

باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس

اکو پارس

کاربرد انواع باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس

شرکت اکو پارس مدل‌های گوناگونی از اکو همراه‌های اکتیو را تولید کرده که هر کدام مشخصات و مزایای مخصوص به خود را دارند. این تنوع باعث شده تا گروه‌های مختلفی به استفاده از باندهای این شرکت روی بیاورند. عمده‌ترین گروه‌هایی که از باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس استفاده می‌کنند عبارتند از:

 

باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس برای نوازندگان خیابانی :

نوازندگانی که در پیاده‌روها به هنرنمایی می‌پردازند، اغلب نیازمند یک سیستم صوتی با کیفیت و در عین حال سبک و کم حجم هستند. چرا که مکان هنرنمایی آن‌ها مدام در حال تغییر است و باید تا حد امکان شرایط را برای خود راحت‌تر کنند. اکثر این افراد به سراغ خرید اکو همراه پارس مدل PA804 می‌روند.
این مدل با وزن ۲۶۰۰ گرم و ارتفاع ۱۸، عرض ۱۷ و عمق ۱۳ سانتی‌متر را می‌توان بهترین اکو همراه پارس برای نوازندگان خیابانی دانست. یکی از مهم‌ترین امکانات مدل PA804 ایجاد افکت صوتی و اکوی مناسب روی صدای خواننده است.

درباره اکو همراه پارس مدل PA804 بیشتر بخوانید.

 

همچنین فرصت خواندن این مقاله را از دست ندهید :

باند همراه شارژی برای چه کاربری‌هایی مناسب است؟

گروه‌های کوهنوردی و تورلیدرها

گروه‌های کوهنوردی برای رساندن صدای سرگروه به بقیه افراد تیم و یا پخش موزیک به هنگام استراحت، به یک باند سیار احتیاج دارند. با توجه به این‌که محصولات اکو پارس در کنار کیفیت از قیمت پایینی برخوردار است، اکثر این گروه‌ها از باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس استفاده می‌کنند.

همچنین تورلیدرها که وظیفه ایجاد نظم و هماهنگی در بین گردشگران را دارند، برای بهره‌مندی از یک گردش خاطره‌انگیز و منظم از باند سیار مناسب استفاده می‌کنند.
اکو همراه شارژی پارس مدل PA906MIC یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در میان این دو گروه طرفداران خاص خود را دارد. این اکو پرتابل به کمک یک کیف دوشی حمل می‌شود و دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

برای اطلاعات بیشتر درباره اکو همراه شارژی پارس مدل PA906MIC کلیک کنید.

باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس

PA906 اکو همراه پارس

مداحان

اکثر مداحا‌ن به دنبال سیستم صوتی با کیفیتی هستند که در کنار تقویت صدا، به آن افکت داده و برخی قسمت‌های مداحی را به صورت خودکار تکرار کند. در عین حال وزن زیادی نداشته باشد و به راحتی حمل شود.
اکو همراه پارس مدل PA906 در میان روضه‌خوان‌ها و مداحان اسم و رسمی یافته است. این مدل حدود ۵۶۰۰ گرم وزن دارد و با ابعاد ۳۰ سانتی‌متر ارتفاع، ۲۸ سانتی‌متر عرض و ۱۴ سانتی‌متر عمق به راحتی قابل حمل است.

اگر می‌خواهید اکو همراه پارس مدل PA906 را بیشتر بشناسید.

مزایای باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس

انواع باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس هم مانند دیگر باندهای موجود در بازار، مزایای خاص خودشان را دارند. این باندها اغلب نیازهای کاربر از یک باند سیار را پاسخ گفته و در مقابل مدل‌های خارجی مشابه، حرفی برای گفتن دارند. اگرچه هر کدام از باندهای همراه اکو پارس دارای مشخصات و کارایی مختص خود اس؛ اما برخی مزایای عمومی این باندها عبارتند از:
● وزن بسیار کم
● ایجاد صدای با کیفیت
● برد بالای صدا
● دارای کیف (برای حمل باند)
● وجود ورودی‌های مختلف USB ،AC، بلوتوث و…
● ایجاد افکت و اکو در صدا (برای پخش موسیقی زنده و مداحی)
● قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت بالا و عمر طولانی

باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس مدلECHOPARS PA-12350

اکو پرتابل اکو پارس مدلECHOPARS PA-12350

خرید باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس

اگر به دنبال خرید باند اکتیو شارژی پرتابل اکو پارس هستید حتما در هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:
۱- از نمایندگی‌های رسمی شرکت اکو پارس خرید کنید تا ۱۸ ماه گارانتی محصول و ۱۰ سال خدمات پس از فروش، شامل حالتان شود.
۲- قبل از خرید، برای انتخاب مناسب‌ترین مدل برای کار خود، از مهندسان و متخصصان این حوزه مشورت بگیرید.
۳- در هنگام خرید، محصول را هم از نظر فیزیکی و هم کارکرد، کامل تست و بررسی کنید.

بانی باند به عنوان نماینده رسمی شرکت اکو پارس، محصولات این شرکت را به صورت آنلاین و یا تلفنی به فروش می‌رساند. با توجه به شیوع پاندمی کرونا، فروش آنلاین این محصولات به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است. به همین دلیل اگر متقاضی خرید آنلاین محصولات اکو پارس هستید، حتما با شماره ۰۲۱۶۶۰۹۱۲۵۹ تماس بگیرید تا پیش از خرید از مشاوره رایگان با متخصصان بانی باند بهره‌مند شوید.

اکو پرتابل شارزی پارس

اکوپرتابل اکوپارس مدل 12350

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *