در این مطلب با 5 مورد از بهترین باند شارژی همراه آشنا شوید. استفاده از باندها و اسپیکرهای بزرگ در مراسم زیادی مرسوم است. یکی از دغدغه‌های برگزارکنندگان مراسم عزاداری و جشن، برد صدای در حال پخش و کیفیت آن است که این مهم نیز به نوع سیستم صوتی وابسته است. در این مطلب می‌خواهیم بهترین باند شارژی همراه را معرفی کنیم؛ اما از آن‌جا که در بازار باندهای شارژی با کیفیت زیاد است، ۵ مورد از بهترین‌ها را با جزئیات شرح داده‌ایم.

۱- اکو پرتابل نوید الکترونیک مدل PA-812M

اکو پرتابل نوید یک کالای ایرانی است که علاوه‌بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی نسبت به مدل‌های مشابه دیگر دارد. این اکو همراه را به جرأت می‌توان به عنوان بهترین اکو همراه برای کاربری‌های متعدد معرفی کرد.
اکو همراه مدل PA-812M یک میکروفن داخلی دارد و استفاده از یک میکروفن بی سیم دیگر نیز در آن فراهم شده است. بلندگوی این کالا ۱۲ اینچ بوده و باتری محصول ۵ آمپر است که با برق شهری شارژ می‌شود. طول عمر استفاده از باتری در هر بار شارژ ۴ ساعت است.
علاوه‌بر افکت و اکوی صدا، دو ولوم زیر و بم نیز برای تغییر فرکانس صوتی در دستگاه وجود دارد.

۲- اکو همراه شارژی تکنوسوند مدل PTR4

این باند بهترین باند شارژی همراه برای استفاده در مدرسه، مسجد، پخش موسیقی و هیئت ها هستید؛  وزن این باند بسیار سبک بوده و برای جابه‌جایی‌های مداوم طراحی شده است. برد صدا، کیفیت آن و در عین حال دو بلندگو بودن آن موجب شده تا قدرت صدای در حال پخش بسیار زیاد باشد.
بلندگوهای استفاده شده در این باند همراه، دو بلندگوی شش اینچی هستند که همزمان با هم جهت و برد صدا را تقویت می‌کنند. همچنین وجود ورودی USB در این باند کمک می‌کند تا برای پخش فایل‌های صوتی دست کاربران باز باشد.
برای آشنای بیشتر با مدل PTR4 تکنوسوند کلیک کنید.

اکو پرتابل شارژی تکنوسوند مدل PTR4

اکو پرتابل شارژی تکنوسوند مدل PTR4

۳- اکو پرتابل بی‌سیم برین صوت

در لیست بهترین باند شارژی همراه ما محصولات برین صوت همیشه یک نماینده دارند. شرکت برین صوت یکی از شرکت‌های ایرانی تولید کننده انواع سیستم‌های صوتی است. بهترین باند شارژی همراه برین صوت مدل ۱۲ اینچ آن است. باتری داخلی این باند ۴.۵ آمپر و ۱۲ ولت است. بلندگوی داخلی آن فول رنج بوده و یک میکروفن بی‌سیم نیز دارد. جنس بدنه اکو پرتابل ۱۲ اینچ برین صوت از فایبرگلاس است. اکوی تکرار و تأخیر صدا یکی از امکاناتی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند و در این مدل وجود دارد.
برای خرید این مدل اینجا کلیک کنید.

۴- اکو همراه نواساز مدل M3U

یک اکو همراه فول رنج ۱۲ اینچی که دارای دو عدد ورودی میکروفن است. به همین دلیل برای مداحی بسیار مناسب است. چرا که مداحان زیادی مراسم عزاداری را با یک هم‌خوان برگزار می‌کنند. این مدل علاوه بر ورودی‌های میکروفن، یک ورودی AUX نیز دارد. همچنین امکان اتصال یک بلندگوی خارجی دیگر برای قدرت بیشتر صدا، در آن فراهم شده است.
میزان شارژ دستگاه به وسیله نمایشگر LED به کاربر نشان داده می‌شود و ولوم های کنترل اکو و زیر و بم صدا در طراحی آن لحاظ شده است.

۵- بهترین باند شارژی همراه اکو همراه پارس مدل PA-2906

اکو پرتابل اکو پارس مدلECHOPARS PA-906

اکو پرتابل اکو پارس مدلECHOPARS PA-906

عده زیادی این مدل را بهترین باند شارژی همراه می‌دانند. دو بلندگوی داخلی این اکو همراه تووی بوده که کیفیت صدا را چند برابر کرده‌ است. در عین حال امکان اتصال یک بلندگوی خارجی نیز وجود دارد.
باتری باند همراه پارس مدل PA-2906 اتمی بوده و با هر بار شارژ حدود ۶ تا ۷ ساعت کار می‌کند. ورودی‌های AUX، فلش، بلوتوث، مموری کارت و رادیو در این باند وجود دارد. همچنین امکان ضبط صدا، ولوم صدای زیر و بم، نمایش میزان شارژ باتری و ولوم تنظیم اکو نیز در آن فراهم شده است.
برای آشنایی بیشتر با محصولات اکو همراه پارس روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید محصولات اکو همراه پارس

خرید بهترین باند شارژی همراه

اگر به دنبال خرید یک باند همراه با عمر طولانی هستید و نمی‌دانید کدام مدل را انتخاب کنید، بدون تردید نیاز به مشاوری دارید تا با برخورداری از دانش کامل درباره انواع باندهای همراه شارژی بتواند باند مورد نیاز شما را معرفی کند.
بانی باند علاوه‌بر این‌که نماینده رسمی شرکت‌های یاد شده است؛ از طریق مشاوره رایگان به مشتریان خود کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. مشاوران بانی باند، مهندسان متخصص در زمینه سیستم‌های صوتی هستند که همواره برای اطلاع‌رسانی به شما آماده‌اند. همین الان با شماره ۰۲۱۶۶۰۹۱۲۵۹ تماس بگیرید و از این مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *